fest idag och i morgon ;D

idag så har jag varit på stan med madde hela dagen :D,
sjukt mysigt :) , fikat och så :) alltid lika trevligt :)

snart så kommer min lille bror och hans tre kompisar, blir att chilla dricka med dom :)
och sen så i morgon kommer emilia och emelie och då blir det party igen ;D

helgen kommer nog bli toppen! :)


fick så patetisk kommentar som jag inte ens kommer lägga upp här,
om du nu tycker " jag är så äcklig" varför då läsa min blogg?
och så snäll sluta va så feg och inte stå för vem du är!

så ja väx upp :)!


aja!

juste ja sju dagar kvar! <3


over and out <3


" älskar dig!"

Kommentarer
Postat av: Din kära mamma

du skulle ha lagt ut den kommentaren du tog bort...du vet att man kan på det sättet ta fram vem som har den ip adressen...så då vet man vem som skickat det..så nästa gång ta inte bort det..Pusss

LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!

vi vet ju nästan redan vem som skickat de..hahahha

2010-11-26 @ 20:55:10
Postat av: Anonym

Så jävla typiskt av alltför många att sprida skit på nätet och va anonyma, klart man tar åt sig lite, men hoppas du inte lägger alltför mycket tankar på ärthjärnan, han eller hon är bara en liten fjärt i rymden sålänge den håller på så!

2010-11-27 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0