första advent :)

igår va det en riktgit lyckad kväll, så sjukt skoj va det! mycket skratt och allt :) ,
värdens roligaste kväll på länge! så tjerna ni gjorde den super! <3
och så krama jag även rahbi idol ;)

jag skulle lägga in alla bilder från helgen, men tyvärr så ligger min kamra i emelies väska,
så jag hoppas jag får den i veckan! så jag kan lägga in alla bilder och även filmen jag spelade in! :)

idag så ringde madde och väckte mig efter som vi skulle fram på stan och kolla :)
så jag följde med och så köpte hon skor och parmfym till anders :)
sen så fika det vi och så :) , sen följde jag med hem och kollade på hennes julgardiner hon köpte när jag va med och dom blev skit bra :)

måste även ta upp för den fina kommentaren jag fick om att jag inte skulle bry mig om alla som skriver elaka kommentarer här,  och nu är det så här, att jag tar inte åt mig från folk längre :)
om dom inte har nåt bra att skriva och bara har skit att kasta på mig via en blogg, då är dom inte så normala i huvdet, tycker att man kan börja ta saker i verkliga livet istället för en blogg :) , plus att jag skriver vad jag vill här utan att ni inte bheöver läsa :) .. men  det är tur att det är vettiga folk som skriver bra saker oxå!


aja,

nu ska jag ta ett varmt bad för jag fryser som fan ;P

5DAGAR KVAR! <3





en söt bild på underbara tjejorna <3





" jag älskar dig och det är du som får mitt liv att gå vidare" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0