ingen rubrik ...

vad kommer aldrig på nån bra rubrik :p

men nu är det redan tisdag natt,:p veckorna går sjukt snabbt :P

i månadags så va jag och anton och min lilla leo uppe i hällekis och va på mormors grav,
alltid lika fint där, ibland vill jag bara sitta där och kolla i flera timmar! ,
men i måndags så va det mörkt hela tiden när vi va där, så anton fick ha lampan på mobilen för att vi skulle se nåt, men vi åkte i alla fall dit, och efter vi kom hem där ifrån, så åkte vi hem till mig och drack glögg! som är så sjukt jäkla gott! och man får änu mer jul känsla, och jag längtar så till julen! :o
men det va min måndag i alla fall!  även tack till dig anton för att du ställer upp! du vet att jag är sjukt tacksamm! :)

tisdag,
vakna av regn :(, gick ut och träffa mamma, och sen hem till madde :)
och sen hem och gick hem och kolla på film. just för att det är sjukt tråkigt när det regnar! :(
jag hatar hösten, för man blir så sjukt deppig.. usch!

i morgon ska jag städa och även ta med leo på en lång promenad, och sen träffa anton på kvällen,
kommer bli en mysig dag/ kväll :D


åhh kan även säga att jag har hittat en skit snyggt halsband och parfym jag vill ha! :D

funderar på att kanske köpa det! :D

aja.


tänker göra ett till in lägg med bilder från helgen strax :)


over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0