månadag 22 nov

idag så har jag varit på öppna förskolan med madde och sett hur alla söta barn leker och även neo som tyckete det va kul att lek :), så det va sjuk mysigt och tyckte det va kul att madde ville ha med mig :) ,

just nu har jag precis tagit mig ett varmt bad och det va riktigt skönt! :)
jag känner mig sjukt trött :p, men jag får inte sova än :p,
kl är för tidigt för det än :p haha,

imorgon så blir det nog stan med madde och sen vårdcentralen :P,
och sen får jag se vad som händer mer :),

nu har jag bestämt tatuering och jag vill boka tid nuuuuu.. :D

är så taggad för att göra min tattuering! ;D

aja!

over and out!  <3




" så länge jag har dig vid min sida så klara jag allt <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0