Mormor <3

det är sjukt hur mycket man kan sakna nån,
ett år och en månad sen du åkte in ängla värden,
jag hoppas du har det bra och att du ser mig och vakar över mig!
hoppas du ser hur jag kämpar mig fram i denna tid, och allt,
du var så vacker då, jag har inte fått sett dig på ETT ÅR!
men jag tror att du är lika vacker nu och vackrast av alla änglarna där uppe!
tårarna kommer alltid komma och jag vill bara få krama dig eller höra dina andetag,
det kommer jag aldrig få göra igen, och jag har nog inte insett det än,
jag vill bara skrika, bara få ut nåt av att du ska komma till mig igen,
men jag vet att hur mycket jag skriker så kommer du aldrig komma till mig igen!

men jag kommer alltid att älska och ha en stor sorg efter dig mormor!
jag hoppas även att du hjälper mig så min "resa" blir bra!
för jag vet juh att jag har dig vid min sida alltid!

saknar även morfar som jag inte träffat på ett tag <3



"JAG ÄLSKAR ER <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0