söndag!

jag har haft en skit trevlig helg :) ,

inte festat eller nåt, och det va riktigt skönt, att bara varit själv på kvällarna! :)
haft även julmiddag här med familjen och det va sjukt mysigt! :)
och idag kom andreas och josse hit och åt för dom kunde inte komma i lördags :)

så helgen har varit sjukt nice! :)

i morgon så ska jag med madde och neo till öppna förskolan, ska bli skit kul att se vad dom gör när dom är där och så :) , sen blir det fram till stan, för jag måste kolla på vantar :P , blir sjukt kallt nu när man går ute på kvällarna med leo, 

och jag är sjukt sugen på att tatuera mig,
så om ni vet nån bra text man kan tatuera så kom gärna med förslag ;D

over and out!




mat :p

lille bror är nöjd ;D


mamma <3


bror <3


madde <3


gänget <3


fasters älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0