tiden..

J har sovit hos mig hela veckan typ, det har varit sjukt härligt, och jag menar tiden läker inte alla sår, men det känns tryggt att ha nån brevid sig på nätterna, även om jag har min bäbis brevid mig jämt så är det bra att ha nån mer efter allt som hänt, jag tror att återfall kan komma, jag tror även att jag inte får tänka på för mycket, det är just då man mår dåligt, att få ett sms av dig gjorde sjukt ont!,

fick ett svar " är ledsen för det som hänt, men jag hoppas du kommer upp igen får botten"
du tror på det själv!,
tiden läker inte alla sår, och jag måste sluta ljuga för mig själv,

men som sagt, ser man fram i mot saker så går allt bättre,

i morgon, så blir det bakning med madde och planering för julbordet på lördag,
sen så kommer emilia och emelie på fika och det är sjukt mysigt!

dom tre tjejerna är verkligen favoriter för mig,
och det hoppas jag ni vet tjejer! <3






Kommentarer
Postat av: emilia

<3

2010-11-17 @ 21:59:22
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: 1

länge sedan man mådde så bra som man gör nu

2010-11-19 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0