Fredag

mitt humör är upp och ner just nu! ,

gillar inte kännslan jag bär inom mej just nu, det känns tugnt..
jag förstår mig inte på er...
hur kan man göra så mot nån, hur kan man sabba så sjukt mycket för en person,
bara för att man är osams och tydligen "hatar varandra", så gör man inte så!
inte för fem öre!

men hoppas ni får en kul kväll, du vet... du lyckades!

och så vill jag även säga:
"vila ifred grabben, vi är många som tänker på dig nu! <3 "


annars så har juh umgås med madde och natalie i veckan!
verkligen mysig, även varit på middag hos min bror med familjen!

annars så blir det en lugn fredag! känner att jag inte mår så bra,
så det är lika bra att va hemma och ta det lugnt!
just ja, emelie och emilia va här i dag :) <3


over and out!





"jag är värdens stoltaste faster åt dig <3"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0