ingen rubrik ...

just nu sitter jag här hemma och väntar på att elin ska komma, vi ska äta fruktsallad och mysa och tjöta skit! :) ,
alltid lika mysigt :) ,

idag så har jag först varit och fikat med katriné på stan, det va sjukt läääänge sen man träffa henne, så det va verkligen mysigt att få träffa henne, sen så i morgon så ska jag och leo hem till henne och mysa och leo ska få leka av sig, det tycker han nog är roligt! :D

sen efter jag hade varit med katriné så gick jag och madde och handla lite vid framnäs, :)

och nu har jag äntligen kommit på vad jag ska va på halloween, så det blir nog att handla det i morgon eller torsdag :) 

även träffa natalie i morgon :)..

aja det va la det jag hade att säga nu!


over and out <3








" jag ler för dig!"







" finns bara ett ord och det är kärlek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0