mår bäst! :D

just nu sitter jag här, ny duschad och med kaffe i brevid mig och väldigt taggad för ikväll!
fan va musik kan gör mycket! jag bara älskar musik! det är den som gör att man blir taggad,
även folket som jag ska va med ikväll!  och jag tror och verkligen hoppas på att det blir lyckad kväll! :)

och sen så är jag sjukt taggad för i morgon! tror att även det kan bli väldigt lyckat,
efter som det blir utgång med natalie och det även kolla på sean banan!! :D

denna helgen hoppas jag på att den blir bäst!, men det tror jag,
bra musik, roligt folk då och förtära mycket alkhol,  då är helgen räddad! ;D
haha,


ne nu ska jag börja fixa mig lite för sen att gå ut med leo och sen åka till systemet!


vi hörs i morgon, med massa bilder osv! :D



over and out från en riktigt glad angelica!! :D







"dessa två brudar ska va med och göra en lyckad kväll! :D "






"så sjukt mycket kärlek till min vovve!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0