saknad!

nu vet jag att folk läser min blogg som inte borde läsa den, men så är det, och jag tänker inte bry mig, för jag skriver från mitt hjärta just nu! ..

kommer ihåg alla bra stunder med dig,
kan säga att jag tänker på allt mysigt vi gjort, snart kommer månaden då vi skulle fira ett år,
jag hade hoppats på att det skulle bli så, men jag kan inte göra nåt för att du ska älska mig,
vet att jag säger att jag ska gå vidare, men jag har inte gjort det,
har kvar bilderna på oss på min väg, hjärtat gör ont! vill bara ha dig här som förr,
när vi kunde ligga och bara prata hela nattern, kommer ihåg när vi precis hade blivit tillsammans då kunde vi ligga och skratta hela natten åt inget, jag va så lycklig,  men den lyckan tog i från mig,
eller när vi firade jul tillsammans, jag trodde att jag hade hittat dig för att leva mitt liv med, men jag hade fel..
jag önskar att jag kunde ställa allt till rätta och få va med dig, men en sak vet jag att i mina drömmar kan jag va med dig utan problem! och det är nog så det kommer få va...

men hoppas du har det bra ifall!














även idag så är det ett årsen mormor gick bort,
tiden går fort, men saknaden försvinner aldrig, och kommer aldrig försvinna ifrån mig!
va på din grav idag och tog fina bilder, lägger upp dom i morgon,

"hoppas du har det bra min vackra ängel"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0