13 september!

idag så är det ingen vanlig dag, ne för det är min lille brors födelsedag! :D
ett stort grattis till han! <3


igår så mådde jag sjukt dåligt, va helt förstörd..
hela kvällen satt jag typ och grätt, trodde aldrig att mina tårar skulle ta slut.
att gråta över en person som jag gjorde igår, det förstår jag inte hur jag kunde göra det..
för det är inte värt det..
det spelar ingen roll hur mycket jag gråter han kommer aldrig bli min igen,
är det då inte bättre att jag går vidare istället?

idag så hade jag inte ens tänkt gå på min egna lille brors kalas..
men varför ska jag sitta hemma och skita i min egna lille brors kalas..
ALDRIG!  varför ska jag låta en person förstöra hela mitt liv!?

det kommer att ta tid att läka mina sår,
men det kommer gå! och det vet jag!

idag ska jag även träffa natalie så vi kan planera våran båtkryssning som vi ska åka på :)
det kommer bli riktigt nice!!! :D
jag längtar massor!



happy birthday  Lille bror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0