fredag!

tjenna, sitter hemma hos julia :) mysigt!
vi ska snart i väg och möta robin som kommer till stan idag!
och då blir det fessst, det kommer bli bäst :D

och underbara melinda ska va hundvakt åt min älsklings leo! :D

i morgon så blir det dop för neo olavi forsberg!
fasters egna lilla prins!

har inte varit inne i en kryrka efter mormors begravning, så vi får se hur det går :/
det är snart ett år sen hon gick bort, och det känns fortfarande som igår,

du är min ängel som skyddar mig för allt hemskt som händer mig!
och jag vet att du är stolt över neo och du kommer va med och kolla i kyrkan i morgon,
även om vi inte ser dig så kommer vi känna din närhet,

JAG ÄLSKAR DIG! <3




men annars så lever livet, och jag lever som det vore det sista!

utan dig i mitt liv är det det bästa som kunde hända!

over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0