glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!

nu så har jag precis kommit hem, varit ute och gått en sväng med leo hem till mamma! :)
jag längtar till helgen för då blir det ut gång i skara och kolla på drägarna! det kommer nog bli riktigt nice!

jag lever mitt liv, :D


för ett årsen så satt jag vid sjukhuset hos dig mormor,
det är tre veckor kvar sen  har gått ett år :/
och även om det va ett år sen så känndes det som igår..
kan nog inte fatta att du är borta.

jag tänder ett ljus för dig varje dag,
hoppas du ser när jag försöker vara stark!
det är du som gör mig stark, dina krafter får mig att må bra!

hoppas du väntar på mig vid griden,
och att jag får krama om dig igen snart!

mormor! jag älskar dig! <3






jag saknar dig och din kärlek mormor <3







LOVE! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0