I miss you!

hejhej!

inatt sov jag hos mamma! tycket det va lika bra :)
så vi hade kalas för min bror som fyllde 17år igår! :D
och sen kom natalie förbi en sväng! mysigt!

hoppas på att hon följer med ut på fredag! :D
jag är riktigt taggad på att festa! :)

annars så är det 11 fucking månader utan dig mormor!
snart ett år sen jag fick samtalet att du hade lämnat oss,
snart ett år sen jag kom in där du låg, helt vit.. det va sista gången jag fick se dig!
och då hade redan änglarna tagit med dig ifrån oss!
men just nu vet jag att du tittar ner på mig när jag tänder ljusen för dig!
och jag hoppas du vakar över mig som alla änglar i himmelen!


aja!


over and out!








" jag fick låna en ängel som spred sitt ljus i mitt liv"








" värdens sötaste <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0