känslor!

ska jag leva själv nu, hoppas livet vänder,
tillbax till dig och mig, där vi va bästavänner,
du gav mig flera chanser, men ville inte höra!
du lämnade mig och det skulle varenda jävle göra,
kan du höra att jag ber och vill,
livet har gått och blivit en skräckfilm,
jag tänkte berätta,  hur det va hur jag mår,
vill inte leva utan dig, jag kommer aldrig förstå, vad hände med förevigt?
vad gjorde jag för fel?
varför krossa du mitt hjärta,
när det äntligen va helt?
snälla förstå jag gråder floder varenda natt,
men är det så konstig när min älskling bara stack?
kan inte fatta det, kan inte tänka att aldrig mer få krama dig,
men bebe tack, du krossa mina drömmar ,
mina planer som jag har tänkt mig,
du sa juh att jag var den bästa som har hänt dig,



jag vill ha dig tebaka men tiden får väl läka sår.




Kommentarer
Postat av: emilia

aaw :(

2010-09-06 @ 15:22:33
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag finns här för dig gumman, ta hand om dig<3

2010-09-07 @ 22:09:43
URL: http://melzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0