tråkig fredag!

jag har haft värdens tråkigaste fredag :p men det är la så ibland, alla dagar kan inte va roliga :P

jag försöker vara stark, jag försöker klara mig, på dagen är det okej, på natten är det svårare :/ ..

precis så är det :/..  jag älskar dig än, jag kommer alltid älska dig,  eller kanske inte alltid, för nån gång kommer det nån som är bättre, och det får ta den tid det tar.. även fast jag vet att det kommer ta evigheter innan jag glömmer dig.. du va den bästa jag hade och haft i mitt liv, det vet du! . efter nio månader.. trodde jag att det skulle va vi för alltid, så blev det inte..

ta aldrig nån för givet. det har jag lärt mig ifall! och ha aldrig förhoppningar, för dom förstörs lika fort igen, och du blir besviken när det inte blev som du hoppas :/

tråkigt inlägg det blev här nu då :p.
kanske för att jag är på det humöret :p

alla kan inte va på bra humör jämt, och den senaste veckan så har det inte varit min vecka typ..
eller jo en ska har varit bra och det va att jag fick min leo! värdens sötaste och underbaraste hund!

han får mina dagar att gå!

aja! va la allt,

over and out! <3






min bäbis <3

Kommentarer
Postat av: emilia

varsågod! ja allt är bra med mig :) hur e de med dig?

Ja vi ska absolut festa en dag snart! ;D

2010-09-04 @ 18:55:20
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0