trött..

just nu ligger jag i sängen och är sjukt seg. känner mig trött, grining osv...
men får la sova strax och se om det går över tills i morgon :p.

två veckor har gått.. och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går..
önskar att man kunde spola tebax tiden, men det går juh inte :/

men som sagt, det är sista gången, och jag kommer la över dig snart..

sen så blir jag så trött på folk, som blir sura på mig för att jag inte hör av mig, och så när jag väl gör det så får man bara skit tebax, då är det la ingen idé att jag hör av mig!  aja..

annars idag så har jag varit med mor min :)  och sen va jag hemma hos bror och myste med min underbara brorson :) . och sen va jag en sväng med koffe. väldigt trevligt! :)

åhh. jag vill ha tebax sommaren igen, den tog slut för förfort tycker jag :(..
sommaren 2010 va la inte den bästa.. finns så mycket jag skulle vilja ändra, kanske därför jag vill ha tebax den?
fast finns bra saker med den oxå! :)


om en månad snart så va det ett år sen mormor försvan,
varje dag som går så saknar man dig lika mycket..
tiden läker inte alla sår, och dom såren som blev från dig när du gick bort läker aldrig.
verkligen ALDRIG!
men du är min vackra ängel nu! jag älskar dig nu och föralltid! <3

nee nu blir det sova!

over and out














Kommentarer
Postat av: emilia

Vilken fin header! :)

2010-09-03 @ 10:26:56
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0