åhh JAG MÅSTE!

hejje!, idag har jag varit på stan med madde hela dagen, alltid lika mysigt! :) ,
när vi va på stan så fick jag ett sms, från Peace and love festivalen och dom skrev att dom hade släpp nya band som kommer dit i sommar, och jag trodde jag skulle hoppa av lycka inne i affären alltså, och den som gör mig så lycklig just nu är att håkan hellström kommer ditt, fattar ni, jag om nån är helt beroende av han!!, så jag måste verkligen verkligen ditt iår, hoppas på att nån vill följa med mig, plus att det kommer andra bra band oxå, men att just håkan kommer ditt, det är nog det som är bäst!!,

för snart två års sen va jag på festivalen och såg håkan och jag tror nog att det är en utav dom bästa två timmarna i hela mitt liv, så det måste upplevas igen, och dom gjorde en dvd från festivalen när håkan spela, och den har jag, så ibland kollar jag på den, för att få uppleva allt igen, fast det blir inte samma sak som att stå där, men endå, haha

så är ni sugna på att åka på festival med mig och uppleva det bästa, så hör av er :D, haha

nee, men det va nog allt nu!

Puss And Love <33



"Håkan hellström, min kärlek! <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0