bättre,

jag mår bättre just nu, sitter här och väntar på min söta johan,  vi ska chill dircka idag, vet inte vilka mer det blir, kanske blir bara han och jag.. och det brukar bli kul endå! :) <3,

åhh, nu vill jag bara lämna lidköping igen, åka iväg, så skulle va så skönt, men vi får väl se om vi åker i slutet av januari igen, och då lovar jag att jag ska ta det lugnt med arkoholen iaf :) ,

hahaha, det börjar bli pinsamat för mig nu, efter som vad jag än skriver på fb så kommenterar andreas att jag är kär.. eller nåt sånt, och jag menar jag är inte kär.. och kommer inte bli det häler, så då vet alla det nu :) ...


aja,

ha en bra fredag! <3

over and out <3



jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0