dåligt, blev bra,

hade en skit dålig dag när jag vaknade idag, trodde seriöst inte att jag skulle ta mig upp från sängen ens, va bara sjukt ledsen, feber och ont i hela munen, och allt bara krångla, men sen så gick jag upp, kollade lite på datorn, och sen gick jag ut och mötte mamma, så handla lite åt mig, så gullig som hon är, sen så blev jag mycket gladare, fick reda på lite goda nyheter oxå, så då blev allt så mycket bättre, och det va skönt det! :) ,

så nu har jag kollat på lejonkungen både ettan och tvåan, älskar dom filmerna och dom är mysiga och även jätte fina låtar i dom, men så är det oftast disney filmerna,  nog om det :)

nu ska jag snart ta mig ett varmt bad hade jag tänkt och sen kolla på ett nytt tv pogram som börjar på trean och sen blir det tidigt sängen för att jag ska orka upp sju i morgon, för sen vidare på möte och sen va med madde och även träffa natalie en sväng i morgon, så det är fullt upp för mig i morgon,

igår så va jag hos mamma hela dagen / kvällen och vi kolla på kryssningar i april, får se om vi åker då,
jag hoppas verkligen det!, all min önskan går verkligen till att vi ska åka då, men vi får se :) ..

det va la allt! :)


over and out! <3



"jag älskar dig så otroligt mycket!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad gullig du är..jag finns för dig..pussss

2011-01-18 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0