en bra dag!

idag så vakna jag vi halv sju, gick upp och åt frukost och sånt där, sen så gick jag fram till stan, skulle på möte, som gick hur bra som hälst, så jag är nöjd, sen så mötte jag mamma, så gick vi på stan, hon köpte skor, och en klänning och ett linne till mig, super gulligt av henne, så nu har jag varit hemma ett tag och tagit mej en kopp kaffe och semla :),  väntar på att madde ska höra av sig så vi ska nog ta en promenad, mysigt! :)

på fredag blir det ugång med söta emelie :), synd att inte emilia kunde :(, men får bli en annan gång med dig stumpan! ;)..  elin ska göra mitt hår innan så gullig som hon är ! :D, och jag är verkligen sjukt taggad! :)

när allt känns som mörkast så kan det bara bli ljusare, och så är det för mig! :) ,

mår riktigt bra just nu, och det är skönt! :) .. 

nee nu ska jag kolla klart på hem till gården och sen ut och gå! :)

over and out! <3



"min "LILLA" älskling"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0