en glad angelica!

idag är jag en glad angelica, vet inte varför, men vakna på en bra sida idag, så först blev det en massa mys med leo innan jag gick upp, och nu har jag gjort kaffe latt och kolla på tv, sen när jag är klar så ska jag börja fixa mig och sen ska jag gå hem till min älskade mamma :) ..

jag har inte rökt nåt sen igår, så jag håler i det, men jävlar vad röksugen jag är i mellan åt, men jag klarar mig utan
att röka, så jag ska forsätta skämpa! :), nu jävlar ska jag inte ge upp! :D,

åhh.. jag är nog kär i håkan hellström! han är så sjukt charmig och om jag nu redan är glad så blir jag nog tusen gånger så gladare när jag hör han! :),

idag är en dag som ingen får förstöra!,
jag har en bra kännsla och det är en sköna kännsla! :) <3



over and out! <3



"jag älskar er! <3"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0