ett nytt försök!

idag så har jag typ sovit bort hela dagen, mår inget vidare bra, men bättre dagar kommer nog :)..
just nu sitter jag här med kaffelatte och choklad, och bra musik, och min bäbis ligger i mitt knä,
han tror verkligen han är en knä hund, han ska verkligen knö sig in där det knappt finns plats,
han får verkligen mig att le,  han är mitt ljus i mörkret,
så är det.. inget kan ändra på det, han är min bäbis, att älska nån så högt som jag gör med han är det ingen
som någon sin kommer kunna ändra på, även mina katter betyder sjukt mycket så klart <3,

även ett nytt försök på att sluta röka igen, så är det när man inte har råd att köpa cigg ;p haha

hahaha, jag fick mig ett underbart skratt nyss, så härligt att folk kan va roliga på fb ibland!,
när allt känns tråkigt och deppig, då är det bara att läsa kommentarer :D, så härligt..

på torsdag får jag träffa mina saknade brudar "emilia och emelie" och det gör mig så otroligt glad och får mig
verkligen längta , I love you girls <3


du fuckar dina chanser flera gånger om, jag tror inte på dig mer...

over and out! <3



" KÄRLEK <3"


Kommentarer
Postat av: emilia

JA! :D Imorn ses vi igen! ;)

2011-01-12 @ 08:25:56
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0