fredag!

idag är det party och jag är sjukt taggad! :) Det kommer nog bli en ritigt lyckad kväll får man hoppas på , men det tror jag iaf :D , nu ska jag strax ta på mig fin klädderna och sen ut med leo lite snabbt, sen kommer elin hit och fixar mitt hår, och sen vid sex så kommer folket!, åhh, denna kväll kommer verkligen bli lyckad! :)

juste ja, det blev ett ganska långt inlägg igår, men jag hade så mycket tankar som behövdes komma ut, men jag blev riktigt nöjd med inlägget, och det är ju så jag tänker och då hamnar det här i min blogg :),
funderar på om jag ska byta gardiner i vardagsrumet innan alla kommer :p, tror det får bli så :) ,

min nya favorit låt är nomy -When Im gone<3, älskar verkligen låten och den får än att tänka,

nee.. men nu ska jag börja här nån gång!,

ha det bäst i kväll, för det tänker jag ha!

puss and love / gika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0