helgen!

just nu sitter jag här och smsar med andreas, jag har haft en sjukt mysig och trevlig helg,
och leo har ju fått en tjej kompis nu oxå, så det har blivit mycket lek och promenader i helgen,
även taco kväll och film och mys, det är så gulligt när sara ska bråka med leo för skilnaden är så stor i mellan
dom, leo har även blivit jätte duktig och börja lyssna mer på mig nu när vi är ute och kan även släppa han och då kommer han direkt tillbaka när man ropar på han, men kan nog mycket va för att sara lyssnar oxå, han börja ta lite över allt som hon gör, men det är bara gulligt, kul att även att madde och anders har köpt sara, blir mer promenader och sånt med dom och det är sjukt skoj! :)

även så sjukt glad över att jag har madde som alltid ställer upp för mig och verkligen finns,
är verkligen tacksam över det <3,

förut så va jag hos madde och anders och kollade på hundtricket och nu när jag kolla på tven så
ser jag att den filmen går igen, lite roligt, den filmen är ganska bra ;),

nee.. nu ska jag försöka ta och sova, blev inte så mycket sömn i helgen,

Puss And Love <3



"skin skin som den sol du är <3"






"sötnosar <3"


"vi vet att vi är ganska söta ;) haha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0