hundvakt,

hann inte blogg mer igår, för emelie kom en stund så vi tjöta lite och så, väldigt trevligt! :) ,
och så kanske vi ska på Daniel Adams-Ray på mango i skara, även prata om festival och danmark i sommar,
så vi får väl se om det blir så ;),

sen efter att hon hade gått, så fråga alex om han fick komma hit och sova här och så, och det är klart han får det,
så han kom hit, så åkte vi till donken, och sen kolla vi på massa film typ, han fråga även om jag kunde va hundvakt idag, så nu sitter jag här själv med två helt vilda hundar, ganska gulligt, men även ganska jobbigt ;P haha,

men jag står ut, och dom är ju rätt söta endå, nu ska jag typ platta håret och byta om, sen ska jag ut med busungarna och så vidare till mor, ska fixa lite med datorn hos henne idag :), 

Puss And Love <3





"åt denna sötnos är jag hundvakt åt<3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0