om nyår osv,

på nyårs morgonen så gick jag upp och börja spela lite musik och började dricka, och hade mys för mig själv, sen senare kom elin och då så började hon fixa mig och så, sen efter det som kom, linus, robin, bassen och malin och så började vi köra ölspelet och festa jävel, och sen så kom natalie och idag och rasmus, och vi körde klart ölspelet och sen börja vi dansa lite och hade det sjukt trevligt :), sen efter det blev det torget och sa gott nytt år och det va skit trevligt, sen försvann alla och visa åkte hem, så det blev bara jag och johan och då drog vi på fest hos nån brud, det va skit trevligt verkligen, sen så när jag går där ifrån så glömde jag min jacka och mina nyklar och dom är kvar på festen vi va på :p, haha, jag är inte allt för smart ibland, men jaa.. nyår va helt sjukt underbar, så verkligen tack till alla som gjorde den så bra <3..

i lördags så va jag hos mamma en sväng och sen träffa jag elin och linus som låg i sängen helt döda när jag kom :p haha, och jag va fortfarande full när jag kom till dom och då va kl halv 4 typ :p haha, jag körde rätt hårt på nyårs natten :p,  ja sen låg jag död hela lördags kvällen typ :p,

idag är det då söndag och jag sitter hos mamma och ska sova här i natt, för i morgon åker vi på 24timmars kryssning, det kommer bli verkligen nice som fan! :D, är taggad, fast jag är så fruktansvärt sjuk, men det gör inte mig nåt, jag taggar endå.. 

blev ett ganka långt inlägg men det får ni stå ut med! :D,


over and out! <3






"puss från mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0