patetiskt..

jag blev så jäkla trött på allt förut så fixade mig cigg, så det gick åt helvete med att sluta röka, men jag kände häldre mår jag bättre med en cigg än mår dåligt utan, visst kan jag nog kanske må bra efter ett tag utan cigg, men jag klarade mig verkligen inte, jag blev helt förstörd och grejer så jag tog med leo och gick hem till mamma, va ganska mysigt att bara va ute och gå med leo oxå, det va så sjukt mycket tankar som kom när man gick och det va bara skönt att tänka försig själv en stund, just nu sitter jag här med tända ljus och lyssnar på musik, så himmla skönt..
katterna ligger och sover vid fönstrest och leo ligger brevid mig här, och jag har lärt mig att det ända som betyder nåt för mig är dom, kämpar jag så kämpar jag med dom,  jag vet hur mycket jag låter folk kasta skit på mig.. men jag måste börja ändra mig nu och inte ta åt mig och le och gå vidare, finns så mycket bättre personner som kan få mig att må bra och är ärliga mot mig, och det är jag tacksam över!..

jag vet att jag kommer få så mycket skit för detta inlägg, men ärligt så skiter jag i det, jag har aldrig sagt eller tvingat er att läsa, så jag menar, har ni inget att komma med mer än att kasta massa skit mot mig så läs inte då, för jag har bett om era åsikter, utan det är mitt liv, min blogg och så är det..

blev ganska mycket negativit här nu, men kände att jag va tvungen att ta ut min ilska här.. och det gjorde jag,
nu ska jag spela lite och lyssna på musik,

ha det bra!

over and out! <3



"en resa som jag aldrig kommer glömma, och hoppas vi åker snart igen!"




"ni är min kärlek, mitt allt <3!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0