skit dag typ :p,

som jag skrev innan, så mådde jag verkligen inte bra, och det gör jag inte än,
alex och andreas kom hit och hämta sara förut, åh, godingen ville inte här ifrån, hon sätter sig ner och börja yla och vägra gå, tror hon blev kär i leo, nee, men va mysigt att ha henne här,  sen kom elin och jag skulle till affären för att handla lite, men jag hitta inte mitt bankkort, så då krånglade allt det, sen efter det så ser jag att leo har bitit sönder sitt koppel, så allt va verkligen åt helvet ett tag, men sen fick jag föra över pengar till mamma så jag kunde handla lite och jag och elin tog en kaffe och tjöta, så det va mysigt, så lite posetivt fannas det ju, nu sitter jag här själv, och försöker inte tänka så mycket, för jag orkar inte mer av detta, måste ta mig upp igen och skita i allt dåliga,
ville gå ut i morgon, men jag känner att det inte värt det, inte nu när jag mår som jag gör, så kan lika väl va hemma lixom,

i morgon så blir det staden för att köpa mig en plånbok och fixa nytt kopppel till leo och ett nytt bakomat kort,
blir säkert en kaffe oxå med madde, så det kan bli skönt att komma ut på stan och bara slipa tänka på det jobbiga,
sen så kommer andreas och sara på kvällen och ska va här över helgen som det ser ut nu, så det kan bli mysigt :),

är även så sjukt glad över mina vänner som finns där för mig, älskar er så otroligt mycket,
även min familj, och speciellt min mamma som får ta all skit från mig när jag mår dåligt,
du är den bästa som man kan tänka sig, tack för att du alltid ställer upp! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0