skit dag!

idag är det en skit dag, verkligen!, åhh.. måste ändra mina tider på hur jag sover, vaknar jag någonlunda tidigare så kanske kan få en bättre dag, idag gick jag lixom upp halv tre, det är inte normlat, och om jag ska börja på  kursen en heldag så måste jag lixom ändra mina tider, fast jag har varit ute med leo två gånger i morses oxå så ,
sätter det som ett mål för mig att gå upp i tid, och det får jag börja med redan i morgon för då ska jag upp till läkaren kl åtta, och då kan jag va uppe resten av dagen lixom!, får försöka orka iaf!

leo är för söt, han springer upp och lägger sig i mitt knä, sen när katterna gör nåt så hoppar han ner och leker med dom lite, sen kommer han upp till mig igen, så håller han på ett tag :p, haha, sötnosen! <3


nu ska jag försöka bli på bättre humör, så jag tar med mig leo och går hem till mamma en sväng,
det kan bli mysigt, och kom även på att jag ska försöka få rent min balkong nån dag oxå, nu när solen börja komma ute så kan man sitta där och så, nee, men nu måste jag gå,

puss and love / gika



"lägger upp en bild på mig och söta emelie som fyller 19 idag, stort grattis till dig gumman! <3"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort tack till dig sötan :D

2011-01-24 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0