sluta röka och dricka!

idag är min första dag som rökfri, nu skiter jag i detta och slutar att röka, och även arkohol har jag slutat med, får hoppas på att jag kan hålla mig, rökningen kommer nog gå sådär med, men arkoholen kommer jag klara, därför behöver jag nog ett lycka till ;D haha, nee.. men det kommer nog gå bra, just nu så är jag bara sur, och det är man väl när man inte rökt på några timmar, men nu ska jag fan klara mig! :)..

nu ska jag göra mat och sen spela the sims 2 :D, vill ha the sims 3 men kan inte installera det, så får nöja mig med 2 så länge :), aja


over and out <3





"röker på den bilden, men det kommer inte hända igen!"



Kommentarer
Postat av: emilia

oj vad kommer detta sig? :P

2011-01-10 @ 19:29:20
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0