trött.

idag har jag varit hos mamma en sväng och tjötat lite, och så :) , just nu sitter jag i soffan och funderar på att gå och tvätta av mig smiket och sen gå och lägga mig, är sjukt trött.. och sen ska jag upp halv åtta i morgon, har massa möten i morgon, och jag hoppas det komer gå bra och att det mesta kommer lösa sig,

jag har haft en sjukt bra dag och varit på toppen humör och så, men den förstördes precis, så inget leende när man går och lägger sig, utan bara en jävla massa tankar, om varför?... och även hur mycket jag tänker så kommer jag inte få nått svar, men jag vet, att det är sista gången nu, och det tänker jag hålla, endag kommer du gå igenom  det jag gör just nu, men det är så livet är allt kan inte va bra och det är så man får lära sig,

i morgon får jag träffa mina tjejor, och det är känns verkligen skit skoj! för det va ett jäkla bra tag sen, <3.

sen är det helg, och då får jag se vad som händer, jag ska iaf va nykter, efter som jag är duktig och har slutat
dricka arkohol, och cigg går oxå bra utan, fast just nu skulle jag nog kunna göra vad som hälst för att få en, men
jag orkar inte gå ut, så jag får klara mig utan, men så är det! kämpa är det bästa man kan göra! :)

over and out <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0