utgång!

igår på kvälle så blev det umgås med lite folk som kom hit och chill typ :p drack tre öl, sen drog dom så då blev det bara jag och johan kvar, så vi börja kolla på film, sen när den flmen va slut så ville vi se tvåan så då började vi se tvåan, så kl halv åtta gick han i från mig, så vi hade det skit trevligt,  :),

sen idag så vakna jag typ tre och gick bort till mamma och sen gick jag hem till madde en sväng och träffa min brorson, åhh, det är verkligen min ögonsten <3,

sen nu så har jag städat lite, duschat och fixat mig så nu är jag klar för att gå ut och ha en trevligt kväll,
ska vänta på att johan är tebax från uppsala, så ska vi till bowlingen, och sen får vi se hur kvällen slutar,
händer alltid nåt när man är med johan! :) .

för övrigt så har jag värdens bästa mamma som jag älskar mest på hela jorden,

annars så saknar jag mormor sjukt mycket! men jag brukar alltid tänka på att hon finns för oss,
vart ja än är så är hon med mig, ibland kan jag gå ut på balkongen och kolla upp på stjärnorna och prata och då vet jag att det är till henne jag pratar, för hon kollar alltid ner på mig, jag älskar dig mormor! <3



nu ska jag ha en riktigt trevlig kväll,


over and out! <3




"jag och min underbara bror son! <3"


" min älskade mamma och bror<3"




"min finaste mormors grav<3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0